pinguin1
door pinguin1 May 9, 2010 om 11:02
Elektronica & tv

Its online

Op dinsdag 20 april heb ik n.a.v. de folder een MIO MOOV SPIRIT 500 TRAFFIC Navigatie systeem met bluetooth besteld. Op 22 april is dit apparaat bezorgd. Omdat er op de doos geen vermelding van de bluetooth stond ben ik naar de winkel gegaan. Na enig gezoek kon de verkoper mij vertellen, dat zij maar een versie verkopen en die is zonder bluetooth. Dit apparaat is kwalitatief veel minder en ik heb besteld a.d.h.v. de gegevens, die zij in de folder en op de website publiceren. Hierop stuurde in via het reactieformulier op de site het verzoek om de verzendkodstenretour te krijgen.De prijs is ook niet zo laag, dat het duidelijk is dat dit niet klopt. Na een dikke week en meerdere mails naar Its online ontvang ik een mail, dat er iets mis is gegaan en of ik mijn vraag nogmaals wil stellen. Dit staat bovende de mail van mij met de vraag. Hierop hebben ze gerepleyed. Zij lezen niet wat een klant in de mail schrijft. Ik ontvang een standaardantwoord en zou ook mijn geld nog niet eens terug ontvangen, maar een ander artikel moeten uitzoeken. Doordat ik nu een maand in het buitenland verblijf heb ik geen gelegenheid om hiermee door te gaan. Wel voel ik mij ontzettend opgelicht door dit bedrijf. Bij het uitgeven van de folders, heb ik gehoord, was het al bekend, dat dit niet de juiste versie was. Ook de beoordelingen van Kieskeurig met een 8.0 gingen over de Bluetooth versie. Ondanks dat ik heel veel online koop is dit de eerste keer dat ik mij echt genomen voel en dat door een bedrijf, dat naamsbekendheid heeft. Mijn familie en mij zien ze niet meer terug bij It`s, It`s online en Prijstopper. In het verleden waren we tevreden, maar dit is de eerste keer, dat ik gebruik moet maken van de service en aftersales en deze is belabberd. In de winkel doen ze of je het artikel bij de concurrent gekocht hebt en willen er niets mee te maken hebben. What`s in a name. Ook zou ik nog terug gebeld worden, maar dit is ook niet gebeurd. Hopelijk verbeteren ze de service. Zeker in deze tijd en met zoveel concurrentie is iedere klant een en bij klachten scheelt dit minstens tien klanten. Volgende keer bestel ik weer lekker bij Bol.com, Misco en nog een aantal andere onlineshops en als ik fysiek iets wil koppen is BBC een veel betere optie. Die weten wat service is. Meer dan twee weken bezig met een rottig gevalletje van € 129.00 en het kost zowel Its :twisted: als mij een hele hoop geld. Een ding is zeker: Wij zullen iedereen ontraden om nog zaken met It`s te doen. Normaal ben ik heel blij met mijn aankopen, maar nu zit ik met een product dat ik niet besteld heb en mij een wrang gevoel bezorgd.

448 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 9, 2010 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pinguin1

Probeer deze vervelende kwestie eens op te lossen door schriftelijk kontakt op te nemen met:

It's, Antwoordnummer 31, 5000 VB Tilburg (een postzegel is niet nodig).

Note: Vergeet niet te vermelden dat je ook al een bericht hebt geplaatst op het Kassaforum.

Sukses, Pedro.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer