Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
doggyfriend - 10-05-2010 13:00:00
Winkels & Webshops

V+D (prijzen) circus

Ik heb 28 maart in de webwinkel van v&d voor meer dan 200 euro goederen besteld.
deze goederen zouden op 1 april (geen mop) worden afgeleverd door dhl op mijn werk.
dhl heeft op 1 april 3 pakketten afgeleverd bij de buren, maar niet voor mij. dhl houdt echter vol, ook naar v&d toe dat dit wel gebeurd is. (wordt er niet meer getekend voor ontvangst?)
na vele telefoontjes/mails (telefoonkosten 0900 inmiddels meer dan 15 euro) waarin wordt beloofd e.e.a. uit te zoeken en terug te bellen (wat niet gebeurt)volgt er een mail met een tegemoetkoming in de schade van 30,00. reageren op deze mail lukt niet.
voor de rechtsbijstand is de schade te laag, maar ik voel me toch aardig genaaid. schade is eigenlijk 400 euro: geen goederen voor 200 euro en 200 euro kwijt door vooruitbetaling via ideal..
wat voor recht heeft een consument nog in nederland?