Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

4d
4december - 29-05-2010 17:37:06
Auto & Vervoer

Kapot horloge bandje

Tijdens mijn vakantie in new york heb ik op 14 mei 2010, een horloge gekocht bij fossil. het is een los bandje waar je verschillende uurwerken aan kunt bevestigen. na 2 weken is het bevestigingsstukje aan het horloge bandje kapot. ik ben naar de fossil winkel in utrecht gegaan. en daar kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat er geen garantie zat op die bandje. fossil geeft alleen garantie op batterijen en uurwerk. ik vond dat onzin. ik mag toch wel verwachten dat ik langer dan 2 weken met een bandje mag doen. ik heb nu ook een klacht ingediend bij fossil. wat zijn mijn rechten als consument in zo;n zaak. waarbij de verkoper zegt dat er geen garaniet is.