Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gw
gwoutersen - 23-06-2010 22:13:42
Auto & Vervoer

IAK klantenservice

Het valt mij op dat als je een vraag heb bij iak verzekeringen daar een keurig mailtje heen kan sturen, vervolgens direct een antwoordmailtje van terug krijgt met de mededeling "wij hebben uw bericht ontvangen en zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden. na 3 weken en een herinneringsmailtje gestuurd te hebben, heb ik nog steeds niets gehoord. natuurlijk kan je ook bellen, maar vermeld dan in het geheel geen e-mailadres. mijn vraag was heel simpel: ik rij als 71 jarige bestuurder nu de laatste jaren al 23 jaar schadevrij maar mijn bonus/malus trede blijf al enkele jaren op 20 staan. is dit een foutje van u of lig dit aan mijn leeftijd? nou dit is toch een normale vraag? waarom dan geen antwoord? ik denk dat ze mij direct zouden terug mailen als ik hen vroeg een paar extra auto's voor me te willen verzekeren, maar aan een simpele vraag waar niets aan te verdienen valt, daar schenkt men gewoon geen aandacht aan. toch is dit kenmerkend voor een bedrijf dat slecht met zijn klanten omgaat. zijn er meer mensen met zo'n rot ervaring? graag wat reacties. alvast bedankt