gw
door gwoutersen Jun 23, 2010 om 22:13
Auto & vervoer

IAK klantenservice

Het valt mij op dat als je een vraag heb bij IAK verzekeringen daar een keurig mailtje heen kan sturen, vervolgens direct een antwoordmailtje van terug krijgt met de mededeling "wij hebben uw bericht ontvangen en zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden. Na 3 weken en een herinneringsmailtje gestuurd te hebben, heb ik nog steeds niets gehoord. Natuurlijk kan je ook bellen, maar vermeld dan in het geheel geen e-mailadres. Mijn vraag was heel simpel: Ik rij als 71 jarige bestuurder nu de laatste jaren al 23 jaar schadevrij maar mijn bonus/malus trede blijf al enkele jaren op 20 staan. Is dit een foutje van u of lig dit aan mijn leeftijd? Nou dit is toch een normale vraag? Waarom dan geen antwoord? Ik denk dat ze mij direct zouden terug mailen als ik hen vroeg een paar extra auto's voor me te willen verzekeren, maar aan een simpele vraag waar niets aan te verdienen valt, daar schenkt men gewoon geen aandacht aan. Toch is dit kenmerkend voor een bedrijf dat slecht met zijn klanten omgaat. Zijn er meer mensen met zo'n rot ervaring? Graag wat reacties. Alvast bedankt

1540 5 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Jun 23, 2010 om 22:21
827 Antwoorden / 2 Vragen

Eeen bonus/malus trede van 20 is het maximale. Meer valt er niet te halen.
Heeft niets met leeftijd te maken en is geen foutje.

Zo, hoeft U niet meer op antwoord van Uw verz.mij te wachten.

gw
door gwoutersen - Jun 23, 2010 om 22:25
17 Antwoorden / 5 Vragen

Oke beste @tp, Dit gaat sneller dan IAK en weet nu tenminste waar ik aan toe bent.
Nogmaals veel dank.

Lsk520
door Lsk520 - Jun 23, 2010 om 22:26
827 Antwoorden / 2 Vragen

Hoewel ik nu ergens lees dat trede 25 ook bestaat?
Ga voor het gemak maar uit van maximaal trede 20.

gw
door gwoutersen - Jun 23, 2010 om 22:31
17 Antwoorden / 5 Vragen

Ja dat kan wel kloppen, m'n dochter staat bij een andere maatschappij op 24. Ik heb ook al in de voorwaarde gekeken maar bij IAK is dit nergens te vinden. Nogmaals slechte service dat ze op zo'n vraag gewoon geen reactie geven.

va
door vanderwerk - Jun 25, 2010 om 15:05
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou een andere verzekering nemen.
Inshared is goed en heeeel goedkoop.
Bemoeien zich