Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bert bakker - 30-06-2010 14:35:31
Auto & Vervoer

Smart parkeren Schiphol

Heeft iemand ervaring met teruggave van het gestortte parkeergeld bij smartparkeren op schiphol.
wij zouden op 19 april 2010 om 14.15 uur gaan vliegen maar door de ijslandaswolk werd de vlucht geanuleerd.
ik kan nergens een adres vinden waar ik mijn geld kan terug vragen, weet iemand hoe dit werkt?
reserveren kan alleen via internet, en voor de rest kan ik geen adres vinden waar je wat wijzer van wordt, alleen 0900- nummers waar je veel voor betaald maar weinig wijzer van word.