be
door bert bakker Jun 30, 2010 om 14:35
Auto & vervoer

Smart parkeren Schiphol

Heeft iemand ervaring met teruggave van het gestortte parkeergeld bij smartparkeren op schiphol.
Wij zouden op 19 april 2010 om 14.15 uur gaan vliegen maar door de ijslandaswolk werd de vlucht geanuleerd.
Ik kan nergens een adres vinden waar ik mijn geld kan terug vragen, weet iemand hoe dit werkt?
Reserveren kan alleen via internet, en voor de rest kan ik geen adres vinden waar je wat wijzer van wordt, alleen 0900- nummers waar je veel voor betaald maar weinig wijzer van word.

880 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2010 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bertbakker,

(Gelukkig) geen ervaring op deze manier.

Ter info:

Probeer dit telefoonnummer eens: 020 - 7940800 (dat is het nummer om vanuit het buitenland te bellen; dus geen 0900 nummer!)

Adres:
Schiphol Nederland B.V.
Parking & Mobility Services
Postbus 7501
1118ZG Schiphol

Suc6

be
door bert bakker - Jun 30, 2010 om 15:09
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Suc6
Bedankt voor je informatie, hier ga ik mee aan / in de slag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer