be
door bert bakker Jun 30, 2010 om 14:35
Auto & vervoer

Smart parkeren Schiphol

Heeft iemand ervaring met teruggave van het gestortte parkeergeld bij smartparkeren op schiphol.
Wij zouden op 19 april 2010 om 14.15 uur gaan vliegen maar door de ijslandaswolk werd de vlucht geanuleerd.
Ik kan nergens een adres vinden waar ik mijn geld kan terug vragen, weet iemand hoe dit werkt?
Reserveren kan alleen via internet, en voor de rest kan ik geen adres vinden waar je wat wijzer van wordt, alleen 0900- nummers waar je veel voor betaald maar weinig wijzer van word.

847 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2010 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bertbakker,

(Gelukkig) geen ervaring op deze manier.

Ter info:

Probeer dit telefoonnummer eens: 020 - 7940800 (dat is het nummer om vanuit het buitenland te bellen; dus geen 0900 nummer!)

Adres:
Schiphol Nederland B.V.
Parking & Mobility Services
Postbus 7501
1118ZG Schiphol

Suc6

be
door bert bakker - Jun 30, 2010 om 15:09
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Suc6
Bedankt voor je informatie, hier ga ik mee aan / in de slag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer