Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ankieadrie
ankieadrie - 05-07-2010 19:10:15
Computers & Telefonie

slecht bereik T-Mobile en nog extra betalen op de koop toe.

Ik had een abonnement bij t-mobile maar kwam er al snel achter dat ik niet overal kon telefoneren en gebeld kon worden.
dus had ik er eigenlijk niets aan en moest een andere telefoon aanbieder nemen om te kunnen bellen in burgh haamstede.ik t- mobile gebeld maar daar konden ze niets aan doen.ik had inmiddels al meer dan 200€ aan beltegoed maar daar kon ik niks mee want thuis heb ik een vaste telefoon.
.goed eindelijk liep mijn abonnement af ik wilde mijn nummer behouden dus maanden geleden mijn abonnement door de nieuwe aanbieder per verval datum met nummerbehoud op laten zeggen.de 200 € die ik niet gebruikt had die was ik dan wel kwijt maar ik was blij er van af te zijn.
krijg ik na afloop van het abonnement nog een afschrijving op mijn bankrekening voor een maand die duurder was als in de contract maanden.gelijk gebeld maar dat zou terug gestort worden.
u raad het al ik kreeg minder geld terug als dat ik betaald had omdat ik 2 dagen langer telefoon van t-mobile had gehad.
nu vraag ik mij af is het normaal als je er nog 200€ aan belminuten hebt opstaan dat je dan de klant als service nog 2 dagen extra laat betalen terwijl er per vervaldatum is opgezegd.dus mensen neem geen t-mobile abonnement want je kunt echt op een heleboel plaatsen niet telefoneren of gebeld worden en dan heb je er niks aan.en de service achteraf met beeindiging is ook beneden alle peil.