Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aw
awalop - 19-07-2010 13:03:47
Geldzaken & Recht

Recht op garantie, maar bedrijf reageert niet (Raku Dakkapellen)

In februari van dit jaar hebben we een dakkapel van raku dakkapellen besteld, deze is geleverd met een rolluik met 2 aparte motoren. nu werkt van 1 van de 2 delen de aandrijving niet meer, het rolluik is na ongeveer een maand stuk gegaan.

de rolluiken zijn van alluma en zij bieden 5 jaar garantie op de rolluiken en de electr. aandrijving, maar daarvoor moet ik wel bij raku zijn en dat bedrijf reageert niet.

in maart/april enkele telefoontjes gepleegd, maar dan krijg je standaard antwoorden als: we gaan het voor u uitzoeken, we noteren het en geven het door en we bellen u terug.

dat terug bellen gebeurd niet, ook op een aantal mailtjes wordt niet gereageerd en zelfs op een aangetekende brief reageert raku dakkapellen uit zwijndrecht niet.

welke stappen kan ik nu nog ondernemen ?