Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mastag
mastag - 05-08-2010 10:19:45
Computers & Telefonie

Zo SIMPEL is het niet

Simpel en klantvriendelijkheid gaan absoluut niet samen.
even in het kort hetgeen is gebeurd.
gisteren 04 aug zie ik tijdens het internetbankieren dat simpel de factuur van juni nog niet heeft afgeschreven.
ik bel direct met ze en zij zeggen, er staat niets open volgens ons systeem heeft u gewoon betaald. ik zeg, met het internetbankieren nog voor me dat dat niet klopt. ik moet daarop volgend met direct pay services bellen. de vriendelijke dame zegt dat er gewoon is betaald, na wat aandringen van mijn kant uit kijkt ze verder en ziet ze dat ik een tegoed heb van 200 euro positief en dat daarvan de factuur is betaald. die 200 euro herken ik wel dat was een borg voor bellen in het buitenland maar deze is midden juni al naar mij terug gestort.
de dame beloofd me terug te bellen en het uit te zoeken. binnen een uur krijg ik de dame van direct pay services aan de lijn en ze verteld me dat het inderdaad fout is gelopen. ze zegt dit op te nemen met de financiële afdeling om afsluiten te voorkomen.
vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. gebeld met simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, u heeft niet betaald!!!! het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. jammer maar helaas. oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit.

ik heb net direct pay gebeld en zij zijn erg vriendelijk, ze zeggen ook dat het mijn fout niet is en dat zij inderdaad niet hebben gepoogd te incasseren. deze mevrouw heeft nu de factuur op betaald gezet, gaat nu incasseren en doet haar best om mij wel vandaag aan te sluiten.
de starre houding van simpel begrijp ik echt niet, je bent toch klant, aantoonbaar niet mijn fout, ik bel notabene zelf dat het misgaat en vervolgens doen ze erg star en zeker niet klantvriendelijk!!!!! ik ben zeker weten snel weg, al moet ik de boel dan maar afkopen. toch maar weer naar het iets duurdere kpn terug, dat ging altijd goed.
voor simpel een ijskoude douche en beste lezers, betaal maar gewoon iets meer en krijg wel service.