Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ho
Horst10 - 07-09-2010 06:29:47
Computers & Telefonie

service en info-kosten

Het afronden naar 1 minuut bellen, herinnert me aan parkeren niet per geparkeerde tijd, maar per kwartier, uur enz., herinnert me aan veel bedrijven, verenigingen enz. die jou nog extra per minuut laten betalen als je bijv. telef. informatie wilt. dat noemen ze “servicekosten”. en dat, terwijl je al betaalt voor abonnement, diensten en lidmaatschap. dat kan oplopen van 10 ct. tot meer dan 1 euro per minuut, naast je abonnementskosten. ook als bijv. internet,tv,telefoon niet werkt moet je wachttijd op (er zijn altijd veel wachtenden voor je…) en helpdesk betalen, terwijl het in mijn geval tot nu toe altijd aan upc lag. dat vind ik dubbel betalen zelfs voor slecht geleverde producten, m.a.w. diefstal.