Service en info-kosten
Het afronden naar 1 minuut bellen, herinnert me aan parkeren niet per geparkeerde tijd, maar per kwartier, uur enz., herinnert me aan veel bedrijven, Verenigingen enz. die jou nog extra per minuut laten betalen als je bijv. telef. informatie wilt. Dat noemen ze “servicekosten”. En dat, terwijl je al betaalt voor abonnement, diensten en lidmaatschap. Dat kan oplopen van 10 ct. tot meer dan 1 euro per minuut, naast je abonnementskosten. Ook als bijv. internet,TV,telefoon niet werkt moet je wachttijd op (er zijn altijd veel wachtenden voor je…) en helpdesk betalen, terwijl het in mijn geval tot nu toe altijd aan UPC lag. Dat vind ik dubbel betalen zelfs voor slecht geleverde producten, m.a.w. diefstal.
De vraag is of dat zomaar mag: betalen voor diensten, producten en lidmaatschap en los daarvan voor informatie daarover, die volgens mij daarbij geleverd moet worden, net zoals een bijsluiter bij een medicijn hoort
Natuurlijk mag dat. Ondernemers zijn inventief en consumenten trappen er meestal allemaal in. En of het beestje nou servicekosten/administratiekosten/meldingskosten/betaaltelefoon opdat het uitbesteed iskosten of hoe je ze ook wenst te noemen. En natuurlijk zijn er allerlei wetten en regels die deze zinloze extra inkomsten gewoonweg verbieden. Maar wie is zo gek om voor 10 euro zijn gelijk te halen via een rechter. Je moet een advocaat inschakelen en voorschieten en en een paar jaar de tijd nemen. Niemand doet dit en ook de ondernemers hebben deze informatie ook. Hier klagen helpt niet. Vara Kassa is enkel maar een nietsbetekend doorgeefluik .En klagen bij de vele instanties ingesteld door de overheid is ook zinloos. Want sommige overheden doen gewoon mee met deze verboden gekte. Ga je ooit fout in het verkeer dan geld 6 euro administratiekosten ineens. Er is geen enkele instantie of consumentenrubriek die daar nou eens induikt. Het systeem werkt nu 1maal zo.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Cookies???
Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!
Graag normale antwoo
...
Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer