Rienvh
door Rienvh May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoorden
En gepensioneerde IT-er

1113 9 Rapporteer

Topantwoord

sira
door sira - May 10, 2024 om 08:30
2364 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk dat het komt omdat de website al enige tijd grote problemen heeft. Zoals ook het inloggen, heb je je ingelogd, moet je om de vraag te beantwoorden nogmaals inloggen, ook hei eindeloos vernieuwen van de pagina's, de ene pagina gaat goed, maar de ander blijft zich wel 9x vernieuwen.

marita5
door marita5 May 10, 2024 om 08:44
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , als u ingelogd bent , ( niet de vraag openen )  klik rechts op een vraag , kies koppeling op een nieuw tabblad openen , zo blijft u ingelogd .

sira
door sira May 10, 2024 om 16:59
2364 Antwoorden / 24 Vragen

Ga ik proberen Marita5.

Ook als je een antwoord c.q. reactie wilt wijzigen (ik was gisteren een link vergeten te maken), nou vergeet het maar, want dat lukt van geen kanten.

wi
door wilhelmina59 May 10, 2024 om 19:06
519 Antwoorden / 0 Vragen

Tja mijn loop verhaal is nog steeds niet opgelost. FF is helemaal een drama
Dat zware metaal gaat iets beter maar moet nog steeds elke keer opnieuw inloggen
De one big happy family vroeg met een lief koppie wat handig was wat we graag wilden??
Nou dat is nog steeds niet vt en heb er een hard hoofd in dat dit ooit gaat gebeuren.

marita5
door marita5 - May 10, 2024 om 08:40
11535 Antwoorden / 15 Vragen
Rienvh
door Rienvh May 10, 2024 om 09:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de extensies : I don`t care about cookies en click en clean geïnstalleerd .

Als je mijn vraag goed hebt gelezen wil ik dat niet!!! Hiermee geef je al je persoonlijk gegevens weg, en mogen ze ook op je pc rondsnuffelen naar alles wat ze maar kunnen gebruiken om geld te verdienen. Sorry hoor maar dit is het domste wat je kan doen!!!

Ja
door JanvanAlles May 10, 2024 om 09:23
333 Antwoorden / 1 Vragen

Rienvh, jij bent ook de vriendelijkheid zelve hè, man man man....

Thecla58
door Thecla58 May 10, 2024 om 15:22
862 Antwoorden / 3 Vragen

@Rienvh,

zoals jij reageert op @sira is het domste en onbeschofste wat je kunt doen...

sira
door sira May 10, 2024 om 17:02
2364 Antwoorden / 24 Vragen

Thecla58, Marita5 bedoel je ;-))

Ja
door JannyBoe - May 10, 2024 om 09:09
521 Antwoorden / Vragen

Net als @MARITA5 gebruik ik ook de addon I don't care about cookies en dat scheelt een heleboel geklik. Echt een aanrader.

Ozymandias
door Ozymandias May 10, 2024 om 09:15
175 Antwoorden / Vragen

Alleen accepteert die extentie dit soort cookies dus automatisch. Dan kan je net zo goed het standaard 'automatisch accepteren' aanzetten en dat wil de TO dus niet.

Rienvh
door Rienvh May 10, 2024 om 09:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

Precies dat Ozymandias.

Als je mijn vraag goed hebt gelezen wil ik dat niet!!!
Hiermee geef je al je persoonlijk gegevens weg, en mogen ze ook op je pc rondsnuffelen naar alles wat ze maar kunnen gebruiken om geld te verdienen.
Sorry hoor maar dit is het domste wat je kan doen!!!

Ozymandias
door Ozymandias May 10, 2024 om 11:29
175 Antwoorden / Vragen

Aan de andere kant vind ik persoonlijk dat jij je veel te druk maakt over cookies. Je snapt ook niet heel goed wat ze doen. Ze geven niet al je persoonlijke gegevens weg en ze snuffelen ook niet rond op je PC. Je paranoide is niet terecht.

Ja
door JanvanAlles - May 10, 2024 om 09:29
333 Antwoorden / 1 Vragen

"Graag normale antwoorden"?

Nou, dan mag je vraag wel wat vriendelijker hè, met je "lastig gevallen worden" "Rottige" en je !!! en ???

Rienvh
door Rienvh May 10, 2024 om 10:33
1 Antwoorden / 1 Vragen

En in de vraag van jou

Klacht over klacht.nl

Gebruik jij wel vriendelijke woorden over de chaffeurs van DPD.

Van mijn bewoordingen kan je wel afleiden dat ik het gruwelijk irritant vind.

Thijs12
door Thijs12 - May 10, 2024 om 09:35
555 Antwoorden / Vragen

Gewoon wegblijven daar!
Dat is juist bedoeld om bepaalde onvriendelijke mensen op afstand te houden.

sjjoppy
door sjjoppy - May 10, 2024 om 09:36
7213 Antwoorden / 3 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - May 10, 2024 om 09:44
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U behoeft ze helemaal niet te accepteren hoewel de eerste, alleen de functionele wel handig is. Cookies kun je normaliter allemaal uitzetten. Ik accepteer alleen de functionele en af enntoe ook die m.b.t. contact met andere media. Verder is er als al aangegeven ook de mogelijkheid om ze te verwijderen zoalos bijv. via. ccleaner (gratis maar ook dan opletten wat u wel of niet aanklikt) .

Thecla58
door Thecla58 - May 10, 2024 om 15:21
862 Antwoorden / 3 Vragen

@All
een maand geleden (wellicht anderen ook) heb ik de vraag van BNNVARA gekregen met de vraag of ik wil meehelpen aan de nieuwe lay out van de site. Dat heb ik gedaan. Ergens dit jaar zou de nieuwe site klaar moeten zijn en ja,  er zitten daardoor momenteel hick ups in de werking van de site.

@RienVH,

als jij een gepensioneerde IT-er bent dan vind ik je vraag over de cookies eigenlijk dom. Toen ik hem las brak ik in lachen uit, een IT-er die niet weet hoe cookies werken.
Maar oké, als je niet steeds de vraag of V&B cookies mag plaatsen... waarom white list je die site dan niet? Krijg je die vraag niet meer. Oh nee, dat doe je niet omdat dan BNNVARA je gaat bespieden en misschien wel enge dingen doet met op je pc. ;-))

Tot slot een vraagje... als je zo bang bent dat ze van alles van je weten... zit je zeker ook niet op SM??

Mabelle
door Mabelle May 10, 2024 om 15:32
457 Antwoorden / 1 Vragen

Wat je 1e alinea betreft: die hickups hebben helemaal niets te maken met een wijziging van de lay-out. Daar zijn ze nog helemaal niet mee bezig! En ach, die mails versturen ze al jaren, ze doen vrijwel niets met tips en adviezen van gebruikers. Gaan gewoon hun eigen gang, mag niets kosten.

Ja
door JanvanAlles May 10, 2024 om 16:09
333 Antwoorden / 1 Vragen

Met Mabelle eens maar wat je tweede alinea betreft thecla58:  100% spot on

sira
door sira May 10, 2024 om 17:10
2364 Antwoorden / 24 Vragen

Thecla58
SM, ik ga er maar vanuit dat je social media bedoelt, alhoewel ze bij dat andere sm ook alles van je weten ;-))

Thecla58
door Thecla58 May 10, 2024 om 17:14
862 Antwoorden / 3 Vragen

@Siro

ik houd nu wijselijk mijn mond... alhoewel dat dat andere sm... moet ook kunnen toch? ;-))

Mabelle
door Mabelle May 10, 2024 om 18:39
457 Antwoorden / 1 Vragen

@Sira, dacht ook even 1 seconde wat heeft deze vraag met SM te maken.;-))

Thecla58
door Thecla58 May 10, 2024 om 19:20
862 Antwoorden / 3 Vragen

ladies,

dat andere sm is niet eng hoor... ;-)) maar het voert te ver om daar hierover uit te wijden. Hahahahahaha

wi
door wilhelmina59 - May 10, 2024 om 19:02
519 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kan  je je aanmelden om deze website op te knappen
Het is al jaren een rommeltje wat betreft gebruiksvriendelijkheid.