Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

claridge
claridge - 10-09-2010 10:50:44
Geldzaken & Recht

zorgverzekering 2

Het is ca 1 jaar geleden dat mijn dochter (22) een nieuwe kroon nodig had. voor haar behandeling heeft ze eerst keurig de goedkeuring van het izz gevraagd en gekregen. alles in orde dus naar de tandarts (dacht ze). de behandeling werd uitgevoerd door 2 verschillende tandartsen en toen begonnen de problemen. ze heeft verschillende keren gebeld om uit te leggen dat het om dezelfde behandeling ging, ook de tandarts heeft contact opgenomen met het izz. na ettelijke keren bellen scheen het dan toch in orde te zijn, totdat vorige week een brief van het incasso bureau op de mat lag. weer gebeld, weer werd er gezegd dat het geregeld zou worden omdat ze immers de goedkeuring had totdat gisteren het incasso bureau belde om te vragen wanner ze tot betaling zou overgaan. ze heeft een mail met een kopie van de goedkeuring naar het incasso bureau gestuurd maar is ten einde raad. wat kan ze nog doen om dit verhaal te beeindigen?