claridge
door claridge Sep 10, 2010 om 10:50
Geldzaken & recht

Zorgverzekering 2

Het is ca 1 jaar geleden dat mijn dochter (22) een nieuwe kroon nodig had. Voor haar behandeling heeft ze eerst keurig de goedkeuring van het IZZ gevraagd en gekregen. Alles in orde dus naar de tandarts (dacht ze). De behandeling werd uitgevoerd door 2 verschillende tandartsen en toen begonnen de problemen. Ze heeft verschillende keren gebeld om uit te leggen dat het om dezelfde behandeling ging, ook de tandarts heeft contact opgenomen met het IZZ. Na ettelijke keren bellen scheen het dan toch in orde te zijn, totdat vorige week een brief van het incasso bureau op de mat lag. Weer gebeld, weer werd er gezegd dat het geregeld zou worden omdat ze immers de goedkeuring had totdat gisteren het incasso bureau belde om te vragen wanner ze tot betaling zou overgaan. Ze heeft een mail met een kopie van de goedkeuring naar het incasso bureau gestuurd maar is ten einde raad. Wat kan ze nog doen om dit verhaal te beeindigen?

360 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

claridge

Als het goed is, staat in de voorwaarden een instantie met adres, waar je een klacht kunt indienen over deze wanpraktijken. Schrijf dus aan IZZ een brief waarin je dat aankondigt en wacht 10 werkdagen. Reageert IZZ niet, dan zou ik zeker een gemotiveerde klacht indienen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jij hebt je best gedaan.
Ik zou nog 1 mail naar het incassobureau sturen met korte uitleg, er in vermelden dat dit de laatste keer is dat je reageert, en dat je ze anders wel in de rechtzaal zal zien.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van IZZ.

Graag wil ik met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

IZZ webcare team

ve
door verwijderd - Sep 15, 2010 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met onze verzekerde en een passende oplossing voor het probleem geboden.

Met vriendelijke groet,

IZZ Webcare team