claridge
door claridge Sep 10, 2010 om 10:50
Geldzaken & recht

Zorgverzekering 2

Het is ca 1 jaar geleden dat mijn dochter (22) een nieuwe kroon nodig had. Voor haar behandeling heeft ze eerst keurig de goedkeuring van het IZZ gevraagd en gekregen. Alles in orde dus naar de tandarts (dacht ze). De behandeling werd uitgevoerd door 2 verschillende tandartsen en toen begonnen de problemen. Ze heeft verschillende keren gebeld om uit te leggen dat het om dezelfde behandeling ging, ook de tandarts heeft contact opgenomen met het IZZ. Na ettelijke keren bellen scheen het dan toch in orde te zijn, totdat vorige week een brief van het incasso bureau op de mat lag. Weer gebeld, weer werd er gezegd dat het geregeld zou worden omdat ze immers de goedkeuring had totdat gisteren het incasso bureau belde om te vragen wanner ze tot betaling zou overgaan. Ze heeft een mail met een kopie van de goedkeuring naar het incasso bureau gestuurd maar is ten einde raad. Wat kan ze nog doen om dit verhaal te beeindigen?

360 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

claridge

Als het goed is, staat in de voorwaarden een instantie met adres, waar je een klacht kunt indienen over deze wanpraktijken. Schrijf dus aan IZZ een brief waarin je dat aankondigt en wacht 10 werkdagen. Reageert IZZ niet, dan zou ik zeker een gemotiveerde klacht indienen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jij hebt je best gedaan.
Ik zou nog 1 mail naar het incassobureau sturen met korte uitleg, er in vermelden dat dit de laatste keer is dat je reageert, en dat je ze anders wel in de rechtzaal zal zien.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van IZZ.

Graag wil ik met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

IZZ webcare team

ve
door verwijderd - Sep 15, 2010 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met onze verzekerde en een passende oplossing voor het probleem geboden.

Met vriendelijke groet,

IZZ Webcare team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer