Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
visje - 15-09-2010 13:34:26
Computers & Telefonie

stuk mobieltje en geleverde service tmobile

Ik heb begin dit jaar een abonnement afgesloten bij t-mobile en daarbij een nieuw mobieltje (met bijbetaling). het mobieltje werkte vanaf het begin niet goed en ik ben in eerste instantie langsgegaan bij samsung service centre, waar ze de software hebben geupdate. echter het probleem bleef bestaan dus vervolgens ter reparatie gestuurd naar tmobile. inmiddels is het toestel ook bij tmobile al 2x gerepareerd met als gevolg dat er nog meer gebreken zijn ontstaan, en slechts 1 van de gebreken is opgelost. nu biedt tmobile als enige service aan dat ik een 'nieuw' toestel krijg, van hetzelfde type, maar feitelijk is dit een tweedehands toestel wat door klanten is teruggestuurd binnen 8 dagen en er nog als nieuw uitziet. de vorige keer dat ik de klantenservice aan de lijn had vertelden ze mij dat ik als het probleem na 2 reparaties nog niet verholpen was, ik een nieuw mobieltje kan krijgen, of een ander uitzoeken (van vergelijkbare prijs). echter deze optie is niet mogelijk volgens degene van de klantenservice die ik nu spreek.

klopt het werkelijk dat tmobile maar zo weinig service hoeft te leveren bij een stuk mobieltje? inmiddels ben ik het toestel ongeveer een maand kwijt geweest ivm reparaties, terwijl mijn abonnement wel doorliep (duurder abonnement vanwege dit toestel, met internettoegang, er wordt geen vervangend toestel aangeboden: is niet mogelijk, daarvoor had ik een verzekering moeten afsluiten als ik dat wilde).

alvast bedankt voor reacties!