Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
goededag - 30-09-2010 11:55:55
Geldzaken & Recht

Wehkamp berekent kosten voor niet geleverd artikel.

Hallo,
op 21 september heb ik bij wehkamp.nl een magenetron besteld. het artikel zou op 22 september worden geleverd. op 27 september was de magnetron nog niet binnen. van wehkamp niets gehoord over wanneer het artikel geleverd zou worden bij de bestelling stond nog steeds als leverdatum 22 september. het was een verjaardagskado dat niet op tijd binnen was daarom het ik het artikel op 27 september telefonisch geannuleerd. nu brengt wehkamp 9,95 in rekening voor het retourneren van het artikel. dit terwijl het niet eens bezorgd is. mag wehkamp zomaar kosten in rekening brengen voor een artikel dat niet eens geleverd is?