Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
angelique+1948 - 11-10-2010 19:25:19
Elektronica & TV

caway

Caway ging 10-10-2010 geheel digitaal, okee , dan kopen wij allemaal een ontvanger, want je moet wel, maar nu lukt het niet om hem in te stellen , hebben maandag de hele dag aan de telefoon gezeten , euro ,s kostende wachtende uren, maar niemand aan de lijn, een ogenblikje heb ik duizend keren gehoord, waarom geen exstra mensen aan de telefoon, om onze vragen te beantwoorden, ze stonden niet op de site, onze vragen, waarom moet het ons altijd geld kosten, en gaan die lui altijd vrij uit.wel altijd netjes op tijd betalen, maar van hun uit geen enkele inspiratie eens iets goed s voor de klant te doen. wat te doen, en zeg nu niet overstappen, want ze zijn allemaal het zelfde monopolie noemen ze dat.