Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 05-11-2010 21:25:40
Computers & Telefonie

Pretium intimideerd ouderen.


beste collegae,

mijn buurvrouw van 86 jaar werd gebeld door pretium. altijd wimpelt ze verkopers af, maar nu was ze moe en om van het geintimideer af te komen had ze gezegd van, " ik heb hier nu geen tijd voor, stuurt u anders maar uw informatie naar me toe, dan lees ik het thuis wel rustig door."

en nu hebben ze haar een abonnement gestuurd met een bedenktijd. als ze niet reageerd zit ze eraan vast.

nu heb ik alles met haar vanavond doorgesproken en ze zegt van, "ja maar, ik heb toch nergens voor getekend. dus dan kunnen ze dat toch niet doen. en ik hoef toch ook helemaal niet te reageren?"

als ze dat 0900 nr wel zou bellen, heeft ze natuurlijk nog geen bewijs, maar pretium heeft toch ook geen bewijs, of zie ik dat nu verkeerd?

mijn oude buufje is net helemaal van slag naar bed gegaan en ik denk van, wat moet ik hier nu mee?

moet zij nu kosten maken, omdat pretium
bewust ouderen ongevraagd abonnee maakt, zoals ik van tros radar dit artikel heb afgehaald?:
==================================

"dan pretium zelf. wat een vieze smerige bende is dat. ik zal me niet snel negatief uitlaten over andere providers, want daar is het een vrije markt voor. dat klanten van elkaar overgenomen worden prima, dat is voor de consument ook goed en blijven de prijzen intressant voor de consument.

maar pretium gaat echt haar boekje te buiten. hoewel andere providers en ook wij, enkele mensen in dienst hebben die geen hart hebben. maar pretium is zo marktgericht en kopen gewoon nummers op van oude mensen en dan onder valse voorwenselen de klant overnemen. zum kotsen. deze figuren beseffen totaal niet in wat voor ellende dat ze deze mensen storten, te gek voor woorden.

en ik vind dat personen die zich hier schuldig aan maken op staande voet ontslagen worden of vergunning afgenomen worden. en dan maakt het me niet uit of je voor kpn, ziggo, upc werkt of pretium heet."

bedankt alvast, collegiale groet elenay