Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
corneliaj - 23-11-2010 23:13:37
Elektronica & TV

Reparatiekosten

1 augustus jl. heeft mijn broertje een compact fotocamera gekocht voor 90 euro bij de media markt. na paar maanden blijkt dat deze regelmatig vast loopt. hier is geen duidelijke oorzaak voor te vinden. 9 november jl. ben ik voor hem naar de media markt serviceafdeling gegaan en bleek inderdaad dat hij vastloopt en hij zou opgestuurd worden.
nu, 23 nov, ontvang ik van de mm een brief dat de reparatiekosten 75 euro bedragen, omdat de reparatie niet binnen de garantie valt. hoezo niet binnen de garantie? hij is net 3 maanden oud? wanneer ik niet wil betalen, houden ze de camera. als ik de camera ongerepareerd retour wil, moet ik 30 euro betalen.

is dit een normale gang van zaken? waarom is dit niet aan mij verteld toen ik de camera liet opsturen door mm? moet ik niet eerst juist geïnformeerd worden over evt. bijkomende kosten? en waarom moet ik betalen om de camera ongerepareerd terug te willen?