Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 29-11-2010 11:48:29
Computers & Telefonie

Tijdsduur verhelpen storing provider On Line

Sinds 3 dagen heb ik geen verbinding meer met internet. ik ben klant bij on line. de helpdesk van on line meldde dat de oorzaak van de lijnstoring buiten mijn huis ligt, waarschijnlijk bij de wijkcentrale. ze gaven daarbij aan dat ze voor het verhelpen van een storing bij ee niet-zakelijke klant 11 dagen als een "redelijke termijn" beschouwen. de gebruiksvoorwaarden noemen die 11 (werk?) dagen in ieder geval niet, en deze interpretatie is me ook nooit in welke bewoordingen dan ook gemeld.
vraag: 1 mag on line juridisch zo handelen?
2. heeft iemand soortgelijke ervaringen met on line of bij andere providers, m.a.w. is een termijn van 11 dagen of mogelijk zelfs 11 werkdagen gebruikelijk voor het oplossen van dit soort ptoblemen?