Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
deedee1982 - 23-12-2010 20:55:39
Winkels & Webshops

Bonprix, eerst betalen dan blijkt order niet op voorraad!

Op 20-12 doe ik een bestelling bij bonprix, ik betaal meteen via ideal. de bestelling is gelukt, ik krijg een bevestigingsmail.
op 23-12 bel ik bonprix, omdat mijn afleveradres niet klopt als ik wil inloggen (had het via internet aangepast, zelfs over gebeld en het zou in orde zijn). dan blijkt dat mijn klantgegevens op tilt zijn en de medewerker niks meer kan doen. adres klopt niet en helaas kan de bestelling ook niet door gaan, omdat het artikel uitverkocht is.

ik sluit niet blij het gesprek af, de medewerker geeft aan dat ik mijn geld terug krijg. wat een toeval?! is dat ik 2 uur na het gesprek een mail krijg dat mijn artikel is uitverkocht.

wat ik vervelend vind en graag wil weten is:

op het moment van bestellen is artikel leverbaar, zelfs een bevestigingsmail daarover, ik heb betaald en dan blijkt 3 dagen later dat het uitverkocht is. mag dit?

alvast dank,