Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 13-01-2011 10:32:49
Computers & Telefonie

Hoe ik krijg ik mijn geld terug van Chear?

Begin december kocht ik een desktop pc bij de internetwinkel chear! na 5 crashes in de 1e week stuurde ik op 15/12 de pc conform de chear-voorwaarden retour naar hun bedrijf in den bosch. ook volgens chear!-voorwaarden zou vervolgens uiterlijk na 10 werkdagen het retour bedrag (ca 900 euro) op mijn bankrekening teruggestort worden. echter: eerst was de teruggestuurde pc ruim een week bij chear! zoek. bij hun excuses daarover op 28/12 tevens hun belofte dat het retour-bedrag nu "met spoed" aan mij overgemaakt zou worden. echter, vandaag 13 januari, ruim 2 weken en vele telefoontjes en mails later heb ik nog steeds mijn geld niet terug en men blijft me aan het lijntje houden. thuiswinkel.org ondersteunt mijn verzoek maar ook dat schiet allerminst op.
welke stappen zou ik nu kunnen ondernemen om mijn geld alsnog zsm terug te krijgen?