to
door tomb2006 Jan 13, 2011 om 10:32
Computers & telefonie

Hoe ik krijg ik mijn geld terug van Chear?

Begin december kocht ik een desktop pc bij de internetwinkel Chear! Na 5 crashes in de 1e week stuurde ik op 15/12 de pc conform de Chear-voorwaarden retour naar hun bedrijf in Den Bosch. Ook volgens Chear!-voorwaarden zou vervolgens uiterlijk na 10 werkdagen het retour bedrag (ca 900 Euro) op mijn bankrekening teruggestort worden. Echter: eerst was de teruggestuurde pc ruim een week bij Chear! zoek. BIj hun excuses daarover op 28/12 tevens hun belofte dat het retour-bedrag nu "met spoed" aan mij overgemaakt zou worden. Echter, vandaag 13 januari, ruim 2 weken en vele telefoontjes en mails later heb ik nog steeds mijn geld niet terug en men blijft me aan het lijntje houden. Thuiswinkel.org ondersteunt mijn verzoek maar ook dat schiet allerminst op.
Welke stappen zou ik nu kunnen ondernemen om mijn geld alsnog zsm terug te krijgen?

611 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 13, 2011 om 10:47
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik denk dat er niks is dat je kunt ondernemen. Als zij het niet storten storten ze het niet.
Je zou een aangetekende brief kunnen sturen waarin je sommeert dat ze binnen 5 dagen het geld overmaken, maar nogmaals, doen ze het niet, dan doen ze het niet.

to
door tomb2006 - Jan 13, 2011 om 11:07
15 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 10:47]Ik denk dat er niks is dat je kunt ondernemen. Als zij het niet storten storten ze het niet.
Je zou een aangetekende brief kunnen sturen waarin je sommeert dat ze binnen 5 dagen het geld overmaken, maar nogmaals, doen ze het niet, dan doen ze het niet.

Die aangetekende brief hebben ze al sinds gisteren.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 13, 2011 om 11:16
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Oke, ja of het zal helpen.
Ben je niet in staat om langs te gaan of is het te ver.
Adres staat op de site.

to
door tomb2006 - Jan 13, 2011 om 11:20
15 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 11:16]Oke, ja of het zal helpen.
Ben je niet in staat om langs te gaan of is het te ver.
Adres staat op de site.

Dank voor je reacties! Het is in Den Bosch en ik woon in Amsterdam, een uurtje rijden dus maar zonodig zal ik dat zeker doen!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer