Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
andrevvl - 17-01-2011 17:47:58
Auto & Vervoer

Kilometervrij.nl

Goede dag,

in december 2010 hebben we bij kilometervrij.nl een bus gehuurd inclusief 2 hondjes voor een verhuizing.
de hondjes zijn de bus niet uit geweest omdat alles over het balkon getild is zo de bus in.
de bus is netjes zonder schade op hun terrein terug gezet.

de volgende dag heeft een medewerker geconstateerd dat er een ster in de voorruit zat en dat een hondje een wiel met stuk zou zijn.

ik heb 2x een klachtenbrief gestuurd en krijg daar vage reacties op.
heb gevraagd om bewijzen waaruit blijkt dat wij de schade hebben veroorzaakt. (al is het maar mogelijk om een reparatiebon van de auto mee te zenden waarop een reparatiedatum enzo staat).
niets van dat alles. we worden met een kluitje in het riet gestuurd.

wie heeft er goede adviezen zodat wij alsnog onze borg terug krijgen (of bewijzen dat er schade aan de bus was nadat wij hem hebben gehuurd).

alvast bedankt voor de reacties.
groetjes,
andre