Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 09-02-2011 12:37:55
Computers & Telefonie

Hollands Nieuwe, Zelfde ellende als het oude

Ik heb begin een abonnement gesloten bij hollands nieuwe. volgens website zou daar gratis nummerbehoud bij zijn.
ik ben nu al bijna 4 weken bezig om dit ook gedaan te krijgen. ik krijg antwoorden zoals "heb nog even geduld", "stuurt u ons nogmaals het simnummer en telefoonnummer", "we werken er aan maar duurt nog even". de reden is dat volgens telfort (oude provider) de sim en het nummer niet bij elkaar horen. hollands nieuwe probeert blijkbaar steeds opnieuw, maar uiteraard gaat dit nooit werken als ze elkaar niet eens bellen. kan ik zelf uitzoeken wat het sim nummer is dat bij mijn oude nummer hoort? ik wil niet met mijn nieuwe sim gaan bellen zolag mijn nummer niet is overgezet