Hollands Nieuwe, Zelfde ellende als het oude
Ik heb begin een abonnement gesloten bij Hollands Nieuwe. Volgens website zou daar gratis nummerbehoud bij zijn.
Ik ben nu al bijna 4 weken bezig om dit ook gedaan te krijgen. Ik krijg antwoorden zoals "heb nog even geduld", "stuurt u ons nogmaals het simnummer en telefoonnummer", "we werken er aan maar duurt nog even". De reden is dat volgens Telfort (oude provider) de sim en het nummer niet bij elkaar horen. Hollands Nieuwe probeert blijkbaar steeds opnieuw, maar uiteraard gaat dit nooit werken als ze elkaar niet eens bellen. Kan ik zelf uitzoeken wat het sim nummer is dat bij mijn oude nummer hoort? Ik wil niet met mijn nieuwe sim gaan bellen zolag mijn nummer niet is overgezet
[quote=edrick3 schreef op woensdag 9 feb 2011, 13:09]Hallo koekeloer,
Het sim-nummer is toch het nummer dat achterop de sim-kaart staat?
Inderdaad. Wat wil je hiermee zeggen?
Volgens Telfort horen het telefoonnummer en het nummer wat op de simkaart staat niet bij elkaar, terwijl ik hier al jaren mee bel. Om deze reden kan het porteren niet uitgevoerd worden. Ik wil dus weten of ik ergens anders kan zien wat volgens Telfort dan wel het nummer zou moeten zijn bij de sim
Voor simnummer bij telfort kan je beter even inloggen bij telfort met je 06 nummer en wachtwoord.
Bij mij was het simnummer op de site anders dan op de simkaart.
Op de hollands nieuwe site geven ze trouwens een overzicht met welk nummer je simnummer moet beginnen !
bij telfort is dat 8931
Je moet de titel aanpassen. Het probleem ligt nl. bij Telfort en niet bij Hollandse Nieuwe. Als Telfort jouw nummer niet kan vrijgeven voor portering, dan kan HN ook niet veel doen.
[quote=rjw schreef op dinsdag 15 feb 2011, 09:31]Je moet de titel aanpassen. Het probleem ligt nl. bij Telfort en niet bij Hollandse Nieuwe. Als Telfort jouw nummer niet kan vrijgeven voor portering, dan kan HN ook niet veel doen.
Ik hoop nu een volgende stap gemaakt te hebben.
Na 2 weken verzoeken heeft Hollands Nieuwe me gebeld (zelf bellen kan niet).
In het sim nummer bleek een cijfer te ontbreken. Een nieuw porteringsverzoek is nu ingediend.
[quote=joebiedoe schreef op dinsdag 15 feb 2011, 09:13]Voor simnummer bij telfort kan je beter even inloggen bij telfort met je 06 nummer en wachtwoord.
Bij mij was het simnummer op de site anders dan op de simkaart.
Op de hollands nieuwe site geven ze trouwens een overzicht met welk nummer je simnummer moet beginnen !
bij telfort is dat 8931
Mijn SIM nummer bij telfort begint met 0406..
[quote=joebiedoe schreef op dinsdag 15 feb 2011, 09:13]Voor simnummer bij telfort kan je beter even inloggen bij telfort met je 06 nummer en wachtwoord.
Bij mij was het simnummer op de site anders dan op de simkaart.
Op de hollands nieuwe site geven ze trouwens een overzicht met welk nummer je simnummer moet beginnen !
bij telfort is dat 8931
Helaas, inloggen bij Telfort gaat ook al niet: " Er is momenteel onderhoud
Vanwege een technische storing heeft u op dit moment geen toegang tot Mijn Telfort. Onze excuses voor het ongemak"
Ik heb me half februari geabonneerd met nummerbehoud. We zijn nu anderhalve maand verder en ik kan nog steeds niet met mijn eigen nummer bellen.
Ze gaven allerlei redenen: nummer en provider zouden niet kloppen, het ligt aan uw vorige aanbieder enz.
Ten slotte kwamen ze met concrete data waarop het nummer zou worden overgezet. Weer niets!
Ik kan deze provider op basis van mijn eigen bevindingen aan niemand aanraden.
Het levert veel frustratie op.
En je kunt ze niet eens bellen! Zij mailen jou....
Het voelt als knokken tegen een logge instantie.
ik ken het probleem
ik ben ook al 7 a 8 weken bezig om mijn nummer over te zetten naar Hollands Nieuwe.
ik heb onder tussen al 5 datums gekregen wanneer het over zou gaan.
en tot heden nog steeds geen verandering dan alleen de rekening betalen.
mijn bevindingen zijn wat positiever.
Mijn nummer behoud was 6 mei ingepland en gewoon uitgevoerd op die datum, ik denk dat ik hooguit een kwartier niet bereikbaar was op mijn oude nummer. hierna de hollands nieuwe telefoon uit en aan gezet en alles werkte naar behoren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Merkkleding besteld, chinees goed gekregen
Via Bertina moda (of Van Dongen mode) een jas besteld van Gant.
Er komt weken later een jas uit China, niet de maat en niet met het Gant-logo.
Geprobeerd terug te sturen en geld terug te krijgen, maar zij sparren met allerlei eigen regeltjes,
Heb gemaild dat dat tegen de Europese regels is, maar niets meer gehoord.
Kunt u mij adviseren?
F. Koot
06 [telefoonnum
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer