Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mastag
mastag - 17-02-2011 19:42:51
Elektronica & TV

Mensen die bij Modern hebben gekocht lees hiewr!

Dit is geen vraag maar wel mogelijk een verademing voor mensen die bij modern.nl iets hebben gekocht net voor het faillissement.


beste modern.nl bezoeker,

alle commerciƫle activiteiten van modern.nl zijn onlangs overgenomen door scheer & foppen elektro speciaalzaken bv. op dit moment wordt er hard gewerkt om modern.nl weer in de lucht te brengen.

onderstaand vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. om de telefonische wachttijden te beperken vragen wij u eerst deze vragen door te nemen alvorens via mail of telefoon contact met ons te zoeken.

met vriendelijke groet,
directie scheer & foppen


meest gestelde vragen:

ik heb het contactformulier ontvangen maar nog geen reactie gehad?
gezien het aantal meldingen trachten wij uw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden. excuses voor de vertraging.

ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze uitgeleverd?
uw klant- ordergegevens zijn ons inmiddels bekend. op zeer korte termijn ontvangt u van ons bericht omtrent de uitlevering hiervan. alle gedane aanbetalingen nemen wij voor 100% over.

mijn apparaat is defect, wat nu?
wij nemen voor u de zorgen uit handen. u kunt via onze self service module uw defecte product aanmelden. wanneer u alle stappen heeft gevolgd ontvangt u bericht over de te volgen procedure. natuurlijk kunt u ook uw product aanmelden bij de fabrikant. zie hiervoor de website van de fabrikant.

hoe kan ik extra bijgekochte verzekering van actua claimen?
indien u een verzekering via modern.nl heeft afgesloten bij actua (zie aankoopbewijs), dan kunt u contact opnemen met actua. de afwikkeling van claims die betrekking hebben op deze verzekering, gaat buiten ons om. of u een actua verzekering heeft, kunt u terugvinden op uw aankoopbewijs. mocht uw apparaat onverhoopt defect zijn, dan kun rechtstreeks contact opnemen actua.