Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
goededag - 02-09-2011 18:27:21
Computers & Telefonie

t-mobile

Ik heb telefonisch een abonnement met een i phone 4 afgesloten bij t - mobile. toen het toestel binnen was heb ik even getwijfeld of ik het toestel wilde houden, besloot het abonnement te annuleren. t - mobile op de hoogte gesteld, 2 dagen later toch besloten de i phone te houden. t - mobile ook hiervan op de hoogte gesteld. na een paar dagen, 10 dagen na ontvangst van het toestel zag ik dat het toestel een stukje glas miste aan de achterkant. ik heb dit toen bij t- mobile gemeld. het antwoord van t- mobile was dat ik hem retour kon sturen. dit heb ik via de t- mobile shop gedaan.
op de site van t- mobile staat duidelijk vermeld dat wanneer je toestel kapot is, je dit binnen 8 dagen al dan niet uiterlijk binnen 2 maanden moet melden. het toestel wordt dan omgeruild.
dit is voor mij na 10 dagen niet gedaan. ik heb een abonnement dat slechts een paar dagen oud is maar t- mobile weigert het toestel om te ruilen.
via de site een klachtenformulier ingevuld. hopend op een passend antwoord, binnen 2 dagen reactie van t- mobile. mededeling het toestel is nog minstens een week weg. de medewerkers weet ook niet waarom er niet direct een nieuw toestel is geboden terwijl dit wel zou moeten. kortom een klachten formulier ingevuld waar niets mee wordt gedaan.
van de medewerker het adres van het hoofdkantoor gekregen. kan mijn klacht daar schriftelijk neerleggen. de klacht werd ook nog intern schriftelijk doorgestuurd. wat dat ook moge betekenen.
schandalig dat niemand binnen t- mobile weet waar ik mijn klacht neer kan leggen en dat niemand weet waarom het op deze wijze afgehandeld wordt.
wat kan ik hier verder aan doen buiten de brief die ik naar het hoofdkantoor stuur...??