go
door goededag Sep 2, 2011 om 18:27
Computers & telefonie

T-mobile

Ik heb telefonisch een abonnement met een I phone 4 afgesloten bij T - mobile. Toen het toestel binnen was heb ik even getwijfeld of ik het toestel wilde houden, besloot het abonnement te annuleren. T - mobile op de hoogte gesteld, 2 dagen later toch besloten de I phone te houden. T - mobile ook hiervan op de hoogte gesteld. Na een paar dagen, 10 dagen na ontvangst van het toestel zag ik dat het toestel een stukje glas miste aan de achterkant. Ik heb dit toen bij T- mobile gemeld. Het antwoord van T- mobile was dat ik hem retour kon sturen. Dit heb ik via de T- mobile shop gedaan.
Op de site van T- mobile staat duidelijk vermeld dat wanneer je toestel kapot is, je dit binnen 8 dagen al dan niet uiterlijk binnen 2 maanden moet melden. Het toestel wordt dan omgeruild.
Dit is voor mij na 10 dagen niet gedaan. Ik heb een abonnement dat slechts een paar dagen oud is maar T- mobile weigert het toestel om te ruilen.
Via de site een klachtenformulier ingevuld. Hopend op een passend antwoord, binnen 2 dagen reactie van T- mobile. Mededeling het toestel is nog minstens een week weg. De medewerkers weet ook niet waarom er niet direct een nieuw toestel is geboden terwijl dit wel zou moeten. Kortom een klachten formulier ingevuld waar niets mee wordt gedaan.
Van de medewerker het adres van het hoofdkantoor gekregen. Kan mijn klacht daar schriftelijk neerleggen. De klacht werd ook nog intern schriftelijk doorgestuurd. Wat dat ook moge betekenen.
Schandalig dat niemand binnen T- mobile weet waar ik mijn klacht neer kan leggen en dat niemand weet waarom het op deze wijze afgehandeld wordt.
Wat kan ik hier verder aan doen buiten de brief die ik naar het hoofdkantoor stuur...??

442 2 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Sep 2, 2011 om 18:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Stuur een aangetekende brief naar het postadres:
klik hier

Eerst even de voor u gelden algemene voorwaarden doorlezen voordat u de brief stuurt.

Copie brief + verzendbewijs bewaren.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Sep 6, 2011 om 12:37
95 Antwoorden / 0 Vragen

@goededag
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare