go
door goededag Sep 2, 2011 om 18:27
Computers & telefonie

T-mobile

Ik heb telefonisch een abonnement met een I phone 4 afgesloten bij T - mobile. Toen het toestel binnen was heb ik even getwijfeld of ik het toestel wilde houden, besloot het abonnement te annuleren. T - mobile op de hoogte gesteld, 2 dagen later toch besloten de I phone te houden. T - mobile ook hiervan op de hoogte gesteld. Na een paar dagen, 10 dagen na ontvangst van het toestel zag ik dat het toestel een stukje glas miste aan de achterkant. Ik heb dit toen bij T- mobile gemeld. Het antwoord van T- mobile was dat ik hem retour kon sturen. Dit heb ik via de T- mobile shop gedaan.
Op de site van T- mobile staat duidelijk vermeld dat wanneer je toestel kapot is, je dit binnen 8 dagen al dan niet uiterlijk binnen 2 maanden moet melden. Het toestel wordt dan omgeruild.
Dit is voor mij na 10 dagen niet gedaan. Ik heb een abonnement dat slechts een paar dagen oud is maar T- mobile weigert het toestel om te ruilen.
Via de site een klachtenformulier ingevuld. Hopend op een passend antwoord, binnen 2 dagen reactie van T- mobile. Mededeling het toestel is nog minstens een week weg. De medewerkers weet ook niet waarom er niet direct een nieuw toestel is geboden terwijl dit wel zou moeten. Kortom een klachten formulier ingevuld waar niets mee wordt gedaan.
Van de medewerker het adres van het hoofdkantoor gekregen. Kan mijn klacht daar schriftelijk neerleggen. De klacht werd ook nog intern schriftelijk doorgestuurd. Wat dat ook moge betekenen.
Schandalig dat niemand binnen T- mobile weet waar ik mijn klacht neer kan leggen en dat niemand weet waarom het op deze wijze afgehandeld wordt.
Wat kan ik hier verder aan doen buiten de brief die ik naar het hoofdkantoor stuur...??

442 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Sep 2, 2011 om 18:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Stuur een aangetekende brief naar het postadres:
klik hier

Eerst even de voor u gelden algemene voorwaarden doorlezen voordat u de brief stuurt.

Copie brief + verzendbewijs bewaren.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Sep 6, 2011 om 12:37
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

@goededag
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer