Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bultn
bultn - 15-01-2012 16:02:46
Computers & Telefonie

garantie mobiele telefoon

Hallo,


mijn vriend heeft eind juni 2010 een sony ericsson xperia x10 besteld met een abbonement.
tot 3 maanden geleden hield deze ineens op met het opladen.
maar die lader werkt wel met mijn telefoon. dus het moet dus aan de telefoon (accu, of de ingangspunt van de oplader in de telefoon of etc) liggen.
vorige week hebben we deze telefoon naar de telfort shop gebracht voor reparatie, maar dat de garantie termijn van 1 jaar was overschreden, en de reparatie dus niet word vergoed... werd er gezegd.
ik ben wel akkoord gegaan met de verzending en reparatie voor die telefoon
omdat het (met of zonder garantie) anders ook zonde is voor zo'n toestel...
maar klopt het dat er echt maar 1 jaar garantie op zo een (voor die tijd een duur) toestel zit? of valt hier nog wat aan te doen?

mvg bultn.