Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jansje
jansje - 17-01-2012 12:00:22
Garantie & Verzekeringen

Uitvaartverzekering KLAVERBLAD

Eind vorig jaar wilden wij overstappen naar klaverblad uitvaartverzekeringen, ( dit op advies van onze verzekeringsadviseur ) mijn man werd aangenomen als klant, helaas ik niet. bij de vragenlijst die je moest invullen, heb ik dus de juiste medicijnen opgegeven die ik moet slikken. daar kwam weer een brief van klaverblad, daar moest ik invullen hoe en waarom ik deze medicijnen slikte. ik heb daar zo goed mogelijk antwoord opgegeven. ze mochten het van mij ook opvragen bij huisarts of ggz. dit is allemaal niet gebeurt door klaverblad. mijn vraag is mogen ze je altijd weigeren? hadden ze dan niet navraag moeten doen? mijn man was zo kwaad, dat hij er inmiddels ook weg is. hoezo klaverblad reklame doe maar gewoon?