Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jubereva
jubereva - 27-01-2012 15:47:24
Huishouden & Energie

keukenkastjes na 2,5 jaar kapot. Brugman geeft niet thuis

In 2009 hebben we een mooie keuken gekocht bij brugman in utrecht. er zijn de nodige problemen rond de levering geweest, maardat is inmiddels achter de rug. nu hebben we problemen met de kraan, die dwars door het werkblad scheef trekt. volgens iemand die er zicht op heeft, doordat het gat te groot geboord is. helaas is de garantie van 1 jaar inmiddels voorbij en staan we met lege handen.
ook laat de fineerlaag aan de beide bovenkasten aan weerszijden van de afzuigkap los. brugman beweert dat dat door onze eigen schuld is en dus niet onder de garantie valt. ik heb de kap altijd aan tijdens het koken, maar volgens brugman hadden we moeten weten dat dit 10 minuten voor het koken al moest. ik heb daar nog nooit van gehoord. brugman wil niets doen. wat kunnen we nog? wat zijn mijn rechten?