Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heijden47 - 28-03-2012 20:35:05
Huishouden & Energie

Remeha Calenta cv-ketel

Twee jaar geleden kochten wij een remeha calenta cv-ketel.
vandaag hoorde ik van een groot cv-onderhoudsbedrijf, dat de series uit 2010 en 2011 van deze calenta ketel frequent problemen vertonen met pakkingen. deze gaan zodanig lekken, dat er in de ketel behoorlijk veel water komt te staan, waardoor de ketel in storing gaat. de monteur, die teneinde de storing op te sporen de voorzijde van de ketel weghaalt, krijgt dan een lading water over zich heen. remeha repareert wel, maar van een 'terugroep-actie''' is geen sprake. is een bedrijf hiertoe niet verplicht, wanneer zoveel ketels (1 monteur had in 4 weken 26 van deze storingen gekregen) dezelfde mankementen vertonen?