Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

luky1951
luky1951 - 31-03-2012 14:47:50
Geldzaken & Recht

Niet terugbelboete

Kan er niet een boete worden ingesteld voor instellingen, instanties en of particulieren die beloven/toezeggen dat ze terug zullen bellen en dat niet doen van zeg maar € 25,00 of hoger, het telefoongesprek moet dan wel worden geregistreerd, maar ik denk dat dan het aantal toezeggingen sterk achteruit zal lopen, want niets is zo irritant als iets toe te zeggen en niet te doen.
overigens noemt men dit in het bedrijfsleven : het piepsysteem : consument belt met klacht, niet op reageren, consument belt 2e keer, er word aan gewerkt, consument belt 3e keer: het is in onderzoek.