Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
miesjel1966 - 25-04-2012 12:37:39
Computers & Telefonie

klacht Hi

Beste mensen,

op 24-2 bestelde ik een iphone bij hi. daarvan ontving ik bijgaande bevestiging. ik betaalde vooraf een bedrag van 179,95. na een paar dagen zou ik de telefoon ontvangen. er kwam echter niets na een paar dagen. ik wilde de status van mijn bestelling op de site van hi controleren met het odernummer maar deze optie werkte niet. na nog een paar dagen heb ik contact gezocht via de forum van hi. die bleek vol te staan met vragen/klachten van andere mensen met hetzelfde probleem. ook hun bestelling werd maar niet geleverd en ook zij konden de status niet controleren via de site. op 13-3 heb ik de order telefonisch geannuleerd en mij werd gezegd dat ik het geld terug zou krijgen. dat is echter tot op heden niet gebeurd. ik heb meerdere keren geklaagd via het forum, maar iedere keer krijg ik de vraag om geduldig te zijn. een oplossing (of geld) komt er niet. ook de anderen worden aan het lijntje gehouden. kunt u hier iets aan doen. mag dit zomaar. mogen zij zolang mijn geld vasthouden?

vriendelijke groet, michel de boer