mi
door miesjel1966 Apr 25, 2012 om 12:37
Computers & telefonie

Klacht Hi

Beste mensen,

Op 24-2 bestelde ik een iPhone bij Hi. Daarvan ontving ik bijgaande bevestiging. Ik betaalde vooraf een bedrag van 179,95. Na een paar dagen zou ik de telefoon ontvangen. Er kwam echter niets na een paar dagen. Ik wilde de status van mijn bestelling op de site van Hi controleren met het odernummer maar deze optie werkte niet. Na nog een paar dagen heb ik contact gezocht via de forum van Hi. Die bleek vol te staan met vragen/klachten van andere mensen met hetzelfde probleem. Ook hun bestelling werd maar niet geleverd en ook zij konden de status niet controleren via de site. Op 13-3 heb ik de order telefonisch geannuleerd en mij werd gezegd dat ik het geld terug zou krijgen. Dat is echter tot op heden niet gebeurd. Ik heb meerdere keren geklaagd via het forum, maar iedere keer krijg ik de vraag om geduldig te zijn. Een oplossing (of geld) komt er niet. Ook de anderen worden aan het lijntje gehouden. Kunt u hier iets aan doen. Mag dit zomaar. Mogen zij zolang mijn geld vasthouden?

Vriendelijke groet, Michel de Boer

660 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Apr 25, 2012 om 16:18
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

miesjel1966

Heb 'Lotte' al een tijdje hier niet meer gezien, maar baat het niet?
Mail je klacht eens naar: webcare@hi.nl t.a.v. lotte
Erbij vermelden: betreft klacht VaraKassa/V&B/25-4-12/miesjel1966

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer