Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
timfelix - 08-05-2012 21:43:05
Computers & Telefonie

Onterechte rekening Vodafone

Dit zal voor velen wel weer klinken als de zoveelste naieveling die gevallen is voor datagebruik in het buitenland, maar ik vraag het toch.

afgelopen maart was ik op wintersportvakantie naar oostenrijk en aangezien ik die week niet zonder internet kon stellen had ik een bundel van vodafone aangevraagd met de naam "25mb op reis" een bundel die 7 dagen geldig is, waarin ik 25mb mag verbruiken in het buitenland. bij het aanmelden voor deze bundel kreeg ik dit bericht:

"vodafone info: uw internet op reis 25mb bundel staat aan. u kunt 7 dagen voordelig internetten en e-mailen vanaf activatie, daarna geldt uw standaardtarief of u kunt een nieuwe bundel kopen. reist u binnen de eu? dan staat er standaard een datalimiet aan. mocht uw dataverbinding hierdoor worden afgebroken, sms dan datalimiet uit naar 5000 om een nieuwe dataverbinding op te starten."

uit de context van dit bericht nam ik aan dat mijn verbinding automatisch verbroken zou worden wanneer die bundel op was. blijkbaar heb ik dat verkeerd aangenomen, want wat schetst mijn verbazing, ik heb een rekening ontvangen van maar liefst 140 euro, omdat ik 100mb over die bundel heen zat. ik vind dit onterecht en voel mij misleid. wat kan ik nu het beste doen?