Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

discovery
discovery - 15-06-2012 20:14:59
Computers & Telefonie

Kan mijn emailaccount niet activeren op mijn tablet.

Onlangs heb ik een tablet aangeschaft om in de vakantie oa ook mijn mail te kunnen lezen. nu zit er standaard een
email-app op maar het lukt me niet om mijn emailaccount te activeren. ik krijg steeds een melding dat de server niet bereikbaar is. bij telfort nagevraagd maar daar kunnen/willen ze me niet helpen omdat het om een tablet gaat en niet op mijn pc of laptop.
in de winkel waar ik het gekocht heb weten ze het ook niet want als ze het met hun eigen account proberen (geen telfort) lukt het wel. bij de helpdesk van mijn tablet kreeg ik te horen dat telfort waarschijnlijk een blokkade heeft ingesteld maar zoals eerder gezegd willen die me niet helpen. ze adviseerden me om gedurende mijn vakantie mijn mail door te laten sturen naar mijn hotmail. daar heb ik naar gekeken maar kan nergens vinden hoe dat dan moet.
ten einde raad heb ik op het telfort forum de vraag geplaatst of iemand weet om het wel voor elkaar te krijgen maar daar kreeg ik alleen maar de reactie dat het anderen dus ook niet lukt. ligt mijns inziens toch duidelijk bij telfort. mijn laatste hoop is nu hierop gevestigd!

vriendelijke groet,
discovery