Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fam de wit - 31-07-2012 23:43:36
Computers & Telefonie

storing UPC

Vanaf maart 2011 hebben wij all in one pakket met digitale tv van upc. met regelmaat zien we pixels en valt er niet te kijken, verschillende keren monteur geweest en volgens hun lag het iedere keer aan ons, nieuwe kabels via hun geplaatst, mediabox in totaal 5 keer vervangen, een tv versterker aangeschaft bij hun, ze hebben zelf alle kabels aangesloten, inkomstkastje 3x vervangen en opeens ja hoor mediabox 6 gekregen en alles deed het. ze hebben daar 9 maanden over gedaan en ons werd verteld dat we compensatie moesten vragen voor al het ongemak...... dit hebben we gedaan we kregen wel 27,50 vergoeding, ongeloofelijk voor 9 maanden gezeik........
nu hebben ze afgelopen 1 juni ondehoud gedaan, en je zult het niet geloven we hebben hetzelfde gezeik weer, hebben al weer 4 keer aan de tel gehangen, oplossen is er weer niet bij en beginnen meteen wederom over hoe de kabels aangesloten zijn ed.
gister hadden we zelfs helemaal niks ook geen internet en tel.
vanaf vandaag hebben we alle rtl zenders en een aantal buitenlandse zenders zoals discovery niet meer.
er staat in het blauwe beeld dat er signaal verlies is...
bij de buren 2 huizen verder is wel alles in orde en kunnen alles kijken, die hebben hetzelfde pakket als wij.
op 11 juni was er een monteur die zich afvroeg waarom hij kwam, want alles in huis was goed, alleen hij kon het signaal niet verbeteren, volgens hem stond die op minimaal en hij kan daar niks aan doen.
dat moet een andere monteur in de buiten kast regelen.
zo zitten we dus weer bij begin. wel 6 maanden zonder problemen kunnen kijken, ze doen een onderhoud en we zitten ons wederom te verbijten en krijgen er nu een kunstkop van, en worden steeds bozer. want de rekening komt wel iedere maand en we betalen wederom voor iets wat we niet krijgen..........
wat kunnen of moeten we nu doen?
komende vrijdag komt er weer een monteur, die waarschijnlijk hier al eerder geweest is, zoals het al een paar keer is voorgekomen.......