fa
door fam de wit Jul 31, 2012 om 23:43
Computers & telefonie

Storing UPC

vanaf maart 2011 hebben wij all in one pakket met digitale tv van UPC. Met regelmaat zien we pixels en valt er niet te kijken, verschillende keren monteur geweest en volgens hun lag het iedere keer aan ons, nieuwe kabels via hun geplaatst, mediabox in totaal 5 keer vervangen, een tv versterker aangeschaft bij hun, ze hebben zelf alle kabels aangesloten, inkomstkastje 3x vervangen en opeens ja hoor mediabox 6 gekregen en alles deed het. Ze hebben daar 9 maanden over gedaan en ons werd verteld dat we compensatie moesten vragen voor al het ongemak...... Dit hebben we gedaan we kregen wel 27,50 vergoeding, ongeloofelijk voor 9 maanden gezeik........
Nu hebben ze afgelopen 1 juni ondehoud gedaan, en je zult het niet geloven we hebben hetzelfde gezeik weer, hebben al weer 4 keer aan de tel gehangen, oplossen is er weer niet bij en beginnen meteen wederom over hoe de kabels aangesloten zijn ed.
Gister hadden we zelfs helemaal niks ook geen internet en tel.
Vanaf vandaag hebben we alle rtl zenders en een aantal buitenlandse zenders zoals discovery niet meer.
er staat in het blauwe beeld dat er signaal verlies is...
Bij de buren 2 huizen verder is wel alles in orde en kunnen alles kijken, die hebben hetzelfde pakket als wij.
Op 11 juni was er een monteur die zich afvroeg waarom hij kwam, want alles in huis was goed, alleen hij kon het signaal niet verbeteren, volgens hem stond die op minimaal en hij kan daar niks aan doen.
Dat moet een andere monteur in de buiten kast regelen.
Zo zitten we dus weer bij begin. Wel 6 maanden zonder problemen kunnen kijken, ze doen een onderhoud en we zitten ons wederom te verbijten en krijgen er nu een kunstkop van, en worden steeds bozer. Want de rekening komt wel iedere maand en we betalen wederom voor iets wat we niet krijgen..........
Wat kunnen of moeten we nu doen?
Komende vrijdag komt er weer een monteur, die waarschijnlijk hier al eerder geweest is, zoals het al een paar keer is voorgekomen.......

844 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pavoordf
door pavoordf - Aug 1, 2012 om 07:21
519 Antwoorden / 73 Vragen
0

Helaas zijn de monteurs van UPC slecht opgeleid / ondeskundig. Bij problemen hebben ze een lijstje dat ze afwerken (zelfde lijstje bij ieder probleem). Antennedoos, kabels, splitter, enz. Ik heb zelf problemen gehad met een mediabox die resette en te warm wordt. Had hier ook een monteur thuis die op die manier te werk ging en de grootst mogelijke onzin uitkraamde. Zelf werk ik al 40 jaar in de consumenten elektronica waarvan de laatste 30 in de ontwikkeling en kan dat dus redelijk goed beoordelen. De monteur was overigens een aardige vent die gewoon zijn best deed. Probleem ligt bij UPC die "monteurs" op pad stuurt zonder voldoende opleiding

upcwebcare
door upcwebcare - Aug 1, 2012 om 09:12
46 Antwoorden / 0 Vragen
0

@fam de wit

Kun je een mail naar me sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan zoek ik graag voor je uit wat er aan de hand is zodat we een oplossing kunnen zoeken voor deze problemen.

De mail kun je richten aan webcare@upc.nl met onderwerp: 'Reactie Vara Kassa forum'

Alvast bedankt hiervoor.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer