Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
nora - 01-11-2012 13:34:12
Computers & Telefonie

interactieve TV van KPN

Wie heeft ook de klachten die ik heb over de kpn en hun service mbt onze interactieve tv, na aansluiting glasvezel.
onze geschiedenis is als volgt: sept. 2011 aansluiting, april 2012 harddiscrecorder tv ontvanger stuk.,
en dan beginnen echt de problemen:
hardiscrecorder omgewisseld.( €1 euro verhoging abonnement).
deze experiabox bleek zo'n nieuw systeem, dat er nog e.e.a. moest worden geüpload. (maar wel de volle pot betalen!)tot en met augustus 2012 gaat de tv na 4 uur op standby, is teletekst niet te ontvangen en nog wat kleinere ergernissen.
na thuiskomst van onze vakantie: hoera teletekst doet het! echter na verloop van tijd geeft de experiabox wel aan de het niet op standby staat, maar het beeldscherm heeft een bericht (die niet te verwijderen is) dat het wel op standby staat.( heel toevallig merk ik dan dat de 4 uur is veranderd in 8 uur) stekker uit het stopcontact en de box resetten, dat was het devies..
en zo gaat het nu elke dag: dan kan je niet zappen, dan verdwijnt je opgenomen programma niet. dus stekker van de experiabox in en uit, iedere dag. en nu blijkt steeds weer opnieuw of het beeld stopt, daarna doorgaat maar het geluid klopt niet. heel erg storend.
als ik bel krijg ik het antwoord, zonder naar de klachten te luiterenl:"mevrouw, u heeft draadloos en we kunnen u aanbieden alles met kabels te verbinden, wij hebben de opdracht gegeven dit te zeggen.!".
allereerst heb ik alle kabels pas overal weg laten halen, maar wat belangrijker is, wie garandeert mij dat de problemen dan zijn afgelopen!?
en kan ik dan niet beter bij de kpn weggaan?? ik neig naar het laatste