Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

justforfun
justforfun - 03-12-2012 08:49:34
Computers & Telefonie

ziggo tv internet telefoon

Hallo
al jaren heb ik ziggo internet tv en telefoon , met de nodige problemen erbij maar nu is het toch te erg voor woorden.
bij de tv bevriest het beeld regelmatig sinds oktober .
netjes gemeld bij ziggo , je krijgt dan eerst de standaardvragen , daarna n stuk of 5 monteurs aan huis die allemaal de fout thuis zoeken en dan eindelijk een slimme monteur ertussen die ook eens op straat gaat meten en tot de ontdekking komt dat daar de fout dus ligt.
je zou zeggen het probleem word dan toch snel opgelost maar ziggo blijft maar niets doen en wij zitten nu nog steeds met bevroren beeld (ook nog meestal tijdens een spannende film of voetbalwedstrijd en daar is echt geen lol aan )het internet valt dan ook steeds even weg en de telefoon heeft dan geen bereik , en ziggo zegt doodleuk , bel maar op als er problemen zijn hoor of mail naar de site:s
dan ga je van ellende met je gsm lopen bellen en die kosten lopen met de wachttijden bij ziggo wel enorm op .
ik heb nog verschillende keren met ziggo gebeld over n eventuele vergoeding maar steeds hetzelfde antwoord* we gaan het overleggen en we bellen u terug mevrouw*
niet dus ...steeds moet ik bellen , steeds bieden ze exuus aan maar wat heb ik aan exuus? ik wil tv kijken zonder dat me beeld steeds bevriest!
heeft iemand een idee waar ik me kan melden voor een eventuele vergoeding en een snelle oplossing voor dit probleem ?