justforfun
door justforfun Dec 3, 2012 om 08:49
Computers & telefonie

Ziggo tv internet telefoon

hallo
al jaren heb ik ziggo internet tv en telefoon , met de nodige problemen erbij maar nu is het toch te erg voor woorden.
bij de tv bevriest het beeld regelmatig sinds oktober .
netjes gemeld bij ziggo , je krijgt dan eerst de standaardvragen , daarna n stuk of 5 monteurs aan huis die allemaal de fout thuis zoeken en dan eindelijk een slimme monteur ertussen die ook eens op straat gaat meten en tot de ontdekking komt dat daar de fout dus ligt.
je zou zeggen het probleem word dan toch snel opgelost maar ziggo blijft maar niets doen en wij zitten nu nog steeds met bevroren beeld (ook nog meestal tijdens een spannende film of voetbalwedstrijd en daar is echt geen lol aan )het internet valt dan ook steeds even weg en de telefoon heeft dan geen bereik , en ziggo zegt doodleuk , bel maar op als er problemen zijn hoor of mail naar de site:S
dan ga je van ellende met je gsm lopen bellen en die kosten lopen met de wachttijden bij ziggo wel enorm op .
ik heb nog verschillende keren met ziggo gebeld over n eventuele vergoeding maar steeds hetzelfde antwoord* we gaan het overleggen en we bellen u terug mevrouw*
niet dus ...steeds moet ik bellen , steeds bieden ze exuus aan maar wat heb ik aan exuus? ik wil tv kijken zonder dat me beeld steeds bevriest!
heeft iemand een idee waar ik me kan melden voor een eventuele vergoeding en een snelle oplossing voor dit probleem ?

1977 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2012 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar u zich moet melden? Bij Ziggo natuurlijk of dacht u dat er een overheidsorgaan was dat dit soort zaken regelt?

Ik zou nu telefoontjes kennelijk niet het gewenste effect hebben Ziggo per aangetekend schrijven in gebreke stellen, een (gemotiveerde) schadevergoeding eisen en (als u die keus hebt) dreigen met het beëindigen van het contract wegens wanprestatie.

Mocht dat allemaal geen succes hebben dan zou u kunnen overwegen naar het Juridisch loket te stappen.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit is een vraag waar ik het antwoord ook wel op wil weten, aangezien het snelste internet van hun 120mb is zit ik vaak rond de 10mb.

en idd klantenservice laat je in de kou staan, monteurs jagen je op kosten, en verder is er niemand anders bereikbaar bij deze %*(@#Provider

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt met telefoonnummer 1200 gratis bellen met de klantenservice.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

doegee schreef op vrijdag 4 jan 2013, 16:56: dit is een vraag waar ik het antwoord ook wel op wil weten, aangezien het snelste internet van hun 120mb is zit ik vaak rond de 10mb


Dat hun snelste internet 120mb is heb je niets aan als je dat ook niet hebt afgesloten. Heb je dat wel, dan ben ik toch benieuwd hoe jij je snelheid meet.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 23:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo
na veel vragen telefoontjes en zo heb ik eindelijk iemand op het ziggo forum gevonden die me enorm heeft geholpen :)
deze persoon heeft me er nog persoonlijk over gebeld en ik heb nu een ander pakket (omdat mijn pakket op 2 namen stond , dat van mijn man en een op mij en dat bleek dan duurder te zijn )
de monteur is vandaag hier geweest en tot nu toe loopt het als een sneltreintje zonder storing:)
thnx voor jullie reacties

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus omdat uw pakket op twee namen stond viel internet weg, bevroor de televisie en had u met de telefoon geen bereik?

De slimme monteur zegt dat de fout op straat ligt en iemand op het Ziggo forum heeft u nu prima geholpen en het is nu zelfs nog voordeliger?

Wonderlijk verhaal.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2013 om 03:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tijger1 schreef op vrijdag 4 jan 2013, 23:52: Dus omdat uw pakket op twee namen stond viel internet weg, bevroor de televisie en had u met de telefoon geen bereik?

De slimme monteur zegt dat de fout op straat ligt en iemand op het Ziggo forum heeft u nu prima geholpen en het is nu zelfs nog voordeliger?

Wonderlijk verhaal.


Soms in het simpel de oplossing!

ve
door verwijderd - Jan 6, 2013 om 08:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

im sorry , ik ben de helft vergeten te vertellen omdat het alweer een tijdje terug is .
de monteur vond een breukje in een kabel en ziggo heeft moeten wachten op toestemming van de gemeente om dat stuk straat te laten uitbreken en die kabel te vernieuwen.dat was de reden van het bevriezen van het beeld.
tijdens al die gesprekkken met ziggo kwam ook dat dubbele abonnement (of verschillende paketten op verschillende namen ) ter sprake ,vandaar dat dat nu ook meteen allemaal geregeld is .
sorry voor het misverstand , ik was niet echt duideljk he;)

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe heet diegene dan op het ziggo forum en waar kan ik die vinden hebben namelijk hetzelfde probleem ma bij ziggo valt niet te praten

ve
door verwijderd - Feb 22, 2013 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wittechoco schreef op vrijdag 4 jan 2013, 17:41:
doegee schreef op vrijdag 4 jan 2013, 16:56: dit is een vraag waar ik het antwoord ook wel op wil weten, aangezien het snelste internet van hun 120mb is zit ik vaak rond de 10mb


Dat hun snelste internet 120mb is heb je niets aan als je dat ook niet hebt afgesloten. Heb je dat wel, dan ben ik toch benieuwd hoe jij je snelheid meet.

Ik heb 60 mb download meestal nog iets meer nooit minder maar ik hier een abonnement voor. Ziggo zelf heeft een snelheids meter die kan u zo testen als u tenminste weet waar voor u en abonnement heeft.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2013 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

allesbestaatal schreef op vrijdag 22 feb 2013, 21:56: Hoe heet diegene dan op het ziggo forum en waar kan ik die vinden hebben namelijk hetzelfde probleem ma bij ziggo valt niet te praten
zijn naam is jelle en hij helpt je echt wel :)succes:)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer