Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jk
jkran70 - 24-12-2012 14:28:24
Elektronica & TV

Slechte Miele wasmachine W3241

Onze nog geen 5 jaar oude miele wasmachine w3241 is stuk (losse binnen trommel) en repareren loont niet meer (reparatie meer dan eur 800). dit constateert de firma romijn uit papendrecht een miele dealer, volgens romijn hebben we gewoon pech met deze machine. ik stuur miele een mail of er nog iets te regelen valt, want een miele binnen 5 jaar stuk is toch niet normaal. na 5 dagen geen reactie, ik bel de klantcontacten afdeling van miele. die horen mijn verhaal aan en geven aan dat een eigen miele monteur eerst moet kijken. men belooft mij dezelfde middag te bellen voor een afspraak. de volgende dag neem ik maar weer zelf contact op, want er belt niemand. ik word beter geholpen, men stuurt een monteur en er wordt daarna een bod gedaan of met korting repareren of met korting een nieuwe miele wasmachine. de monteur komt 3 dagen later en constateert hetzelfde als de firma romijn. repareren veel te duur en men komt met een bod voor een nieuwe machine. of ik even eur 91.50 wil afrekenen voor het bezoek. de nieuwe machine (w3371) krijgen we voor eur 899 (inclusief korting). nazoeken op internet geeft direct aan dat de machine voor deze prijs op internet is te krijgen. ik bel opnieuw klant contacten en daar krijg ik te horen dat de monteur betaald moet worden, tenzij ik een nieuwe machine koop, dan neemt miele de monteur voor zijn rekening. ik geef aan dat het bod voor een nieuwe machine met korting niets voorstelt (zo te koop op internet) en dat de monteur op miele’s verzoek komt kijken of de firma romijn zijn werk goed heeft gedaan. dus ik betaal geen rekening voor de monteur en koop ook nooit meer een miele. wat een slechte service en kwaliteit. een zware teleurstelling. je koopt voor een miele twee a drie ‘beste koop’ machines, ik kan me niet voorstellen dat de kwaliteit en de service bij andere bedrijven nog slechter kan.