Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sweeterlake
sweeterlake - 31-12-2012 15:32:05
Elektronica & TV

KPN INTERACTIEVE TELEVISIE

Kpn interactieve televisie !

kpn hanteert bij de interactieve televisie een televisieontvanger merk motorola vip 1853.

vorige week raakte de eerste vip 1853 (made in china 03-2012) defect en gebeld met de helpdesk - welwillend en klantvriendelijk! - kpn. er werd gelijk een nieuwe televisieontvanger voor verzending gereed gemaakt op dinsdag 25 december jl., ontvangen via dhl-agentschap op vrijdagmiddag 28 december jl.

zaterdagnacht de nieuwe ontvangen televisieontvanger vip 1853 (made in taiwan 10-2012) geïnstalleerd, ging niet in eerste instantie van een leien dakje, moest de drukknop ingedrukt houden bij het opstarten om vervolgens de fabrieksinstellingen te kiezen. na herstart was het zo gepiept.

vanochtend was de nieuwe vip 1853 ook op de zelfde feiten defect geraakt. wederom met de behulpzame klantenservice gebeld. wederom komt er een nieuwe vip 1853 richting het dhl-agentschap, kan het donderdagmiddag 3 januari 2013 na 14:30 aldaar ophalen met legitimatie.

wat was er defect geraakt aan de beide vip 1853: front gaf niets meer aan en de drukknop bovenop bleef ook zwijgen. alleen optical op de achterzijde van vip 1853 gaf nog een levensteken: er staat energie op!

nog vijf maanden te gaan en dan zit het contract bepaalde duur twaalf maanden erop, abonnement alles-in-1-premium opzeggen zal zeker op tijd gebeuren in april 2013!

internetsnelheid tot 80 mb/s! helaas bedraad: ruim 46 mb/s en wi-fi ruim 36 mb/s!

en dan nog eens de zenderwijzigingen per 24 januari 2013, waarbij de mogelijkheid wordt geboden om kosteloos het abonnement te beëindigen als je het niet eens bent met die wijzigingen in de basis en pluspakket.

alleen kan de klantenservice kpn dan het kosteloos abonnement beëindigen niet doen bij mijn contract, daar het kpn-systeem vrolijk aangeeft dat ik dat kan doen middels een afkoopsom.

kortom: bezint eer gij begint om een contract met kpn af te sluiten!

ongetwijfeld zullen meer klanten mogelijk last hebben van een defecte televisieontvanger merk motorola vip 1853 of het andere type?!