KPN INTERACTIEVE TELEVISIE
KPN INTERACTIEVE TELEVISIE !
KPN hanteert bij de interactieve televisie een televisieontvanger merk Motorola VIP 1853.
Vorige week raakte de eerste VIP 1853 (made in China 03-2012) defect en gebeld met de helpdesk - welwillend en klantvriendelijk! - KPN. Er werd gelijk een nieuwe televisieontvanger voor verzending gereed gemaakt op dinsdag 25 december jl., ontvangen via DHL-agentschap op vrijdagmiddag 28 december jl.
Zaterdagnacht de nieuwe ontvangen televisieontvanger VIP 1853 (made in Taiwan 10-2012) geïnstalleerd, ging niet in eerste instantie van een leien dakje, moest de drukknop ingedrukt houden bij het opstarten om vervolgens de fabrieksinstellingen te kiezen. Na herstart was het zo gepiept.
Vanochtend was de nieuwe VIP 1853 ook op de zelfde feiten defect geraakt. Wederom met de behulpzame klantenservice gebeld. Wederom komt er een nieuwe VIP 1853 richting het DHL-agentschap, kan het donderdagmiddag 3 januari 2013 na 14:30 aldaar ophalen met legitimatie.
Wat was er defect geraakt aan de beide VIP 1853: front gaf niets meer aan en de drukknop bovenop bleef ook zwijgen. Alleen optical op de achterzijde van VIP 1853 gaf nog een levensteken: er staat energie op!
Nog vijf maanden te gaan en dan zit het contract bepaalde duur twaalf maanden erop, abonnement alles-in-1-premium opzeggen zal zeker op tijd gebeuren in april 2013!
Internetsnelheid tot 80 Mb/s! Helaas bedraad: ruim 46 Mb/s en Wi-Fi ruim 36 Mb/s!
En dan nog eens de zenderwijzigingen per 24 januari 2013, waarbij de mogelijkheid wordt geboden om kosteloos het abonnement te beëindigen als je het niet eens bent met die wijzigingen in de basis en pluspakket.
Alleen kan de klantenservice KPN dan het kosteloos abonnement beëindigen niet doen bij mijn contract, daar het KPN-systeem vrolijk aangeeft dat ik dat kan doen middels een afkoopsom.
Kortom: bezint eer gij begint om een contract met KPN af te sluiten!
Ongetwijfeld zullen meer klanten mogelijk last hebben van een defecte televisieontvanger merk Motorola VIP 1853 of het andere type?!
Ik heb sinds drie weken KPN met zo'n zelfde Motorola. Werkt flitsend tot nu toe, ook het tweede toestel op de slaapkamer. U hebt denk ik gewoon pech.
Waarom zou u i.v.m. de zenderwijzigingen uw abonnement willen opzeggen? Maar als het niet via mijn KPN kan, dan misschien even bellen?
Lees over Ziggo n UPC ook rampverhalen. Als overweegt om bijvoorbeeld over te stappen met tv naar Canal Digitaal, nou dan kan ik u daar wel wat rampverhalen over vertellen. Meer dan 20 jaar daar klant geweest. Bezint eer gij begint.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 1 jan 2013, 12:36]Ik heb sinds drie weken KPN met zo'n zelfde Motorola. Werkt flitsend tot nu toe, ook het tweede toestel op de slaapkamer. U hebt denk ik gewoon pech.
Waarom zou u i.v.m. de zenderwijzigingen uw abonnement willen opzeggen? Maar als het niet via mijn KPN kan, dan misschien even bellen?
Lees over Ziggo n UPC ook rampverhalen. Als overweegt om bijvoorbeeld over te stappen met tv naar Canal Digitaal, nou dan kan ik u daar wel wat rampverhalen over vertellen. Meer dan 20 jaar daar klant geweest. Bezint eer gij begint.
Canal Digital ook genoeg over gehoord en gelezen, waag daar zeker geen contract bepaalde duur 24 maanden aan.
Met ZIGGO was ik vertrouwd.
Bij UPC begon en begint het kokhalzen weer: treurig!
Nou telefonisch gratis via 0800 0402 geprobeerd het abonnement te beëindigen op grond van het eenzijdig wijzigen van de zenders ten nadelen van de klant. KPN gaf zelf aan in hun e-mail dat het abonnement kosteloos kan worden beëindigd, daar heb je pas wat aan bij een contract van bepaalde duur, dús met een einddatum bekend, en tussentijds om die moverende reden(en) het abonnement definitief wil beëindigen. Is het contract van onbepaalde duur, dan is een maand opzegtermijn standaard, doch dan nog is het gelijkheidsbeginsel van toepassing.
Trouwens nu nog maar 1 werkend televisieontvanger in huis, als deze uitvalt kan ik bij nood nog op de laptop een aantal zenders ongemakkelijk volgen.
het grote probleem is dat kpn de SSD of HDD optie niet benut, daardoor moet al het dataverkeer via de hardware chips lopen, inclusief het bufferen van alle taken, dat zorg voor veel memory wear wat de levenscyclus aanzienlijk verkort. hetzelfde probleem zie je ook vaak bij tablets met goedkope onderdelen.
[quote=alexishoop schreef op vrijdag 4 jan 2013, 10:26]het grote probleem is dat kpn de SSD of HDD optie niet benut, daardoor moet al het dataverkeer via de hardware chips lopen, inclusief het bufferen van alle taken, dat zorg voor veel memory wear wat de levenscyclus aanzienlijk verkort. hetzelfde probleem zie je ook vaak bij tablets met goedkope onderdelen.
Gisteren de vierde televisieontvanger opgehaald, deze sloot ik vanochtend aan en het functioneerde à la minuut. Hoelang deze meegaat?
Ja, zelfs Dolby Digital kunnen ze ook niet leveren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer