Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
romello - 15-04-2013 23:28:41
Auto & Vervoer

Laksheid Mediamarkt online medewerkers

Beste heer/mevrouw,

net 10mnd geleden een plasma tv (panasonic tx-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit panasonic en panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.

mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het hoofdkantoor.
ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het hoofdkantoor..

is er iemand met dezelfde ervaring?hoe te handelen?ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.

kan kassa bemoeien mms online nl
0900-6334262758

wel de gelden willen ontvangen maar niet de lasten!