Laksheid Mediamarkt online medewerkers
Beste heer/mevrouw,
net 10mnd geleden een Plasma tv (Panasonic TX-p42x50e)gekocht bij mediamarktonline. het apparaat is defect en ik bel voor een reparatie en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
zij geven aan dat er een reparatie afd is vanuit Panasonic en Panasonic geeft aan dat dit weer een probleem is van Mediamarkt omdat het om een produkt gaat binnen de garantie.
Het valt binnen de garantie termijn van 2 jaar..
Het is simpel lijkt me nakijken of geld terug of vervangend apparaat voor hetzelfde geld.
Mij is verteld dat ik gebeld wordt zodra er een oplossing is vanuit het Hoofdkantoor.
Ik bel na een paar dagen terug en zeg dat ze zoveel filialen hebben en dat er nu echt een oplossing moet komen..want dit kan zo niet wederom krijg ik hetzelfde antwoord van er wordt gewacht op en reactie vanuit het Hoofdkantoor..
Is er iemand met dezelfde ervaring?Hoe te handelen?Ik wil echt de media erbij halen want zo worden wij Consumenten benadeeld om een product die het behoort te doen.
Kan Kassa bemoeien MMS Online NL
0900-6334262758
wel de gelden willen ontvangen maar niet de Lasten!
Tja het lijkt bijna een onweerlegbaar feit.
Online kopen voor een lage prijs is NUL service.
Media Markt Online moet dit voor u oplossen want Panasonic staat hier ver buiten.
Wellicht is het exacte type tv nooit door Panasonic in Nederland verkocht en houden ze zich slim buiten beeld.
Mastag
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer