Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
don45 - 08-05-2013 16:28:09
Computers & Telefonie

Tele-2 voert automatische incasso niet uit.

Ik heb 3 maanden tele-2 mobiel.
sinds de eerste nota heb ik het probleem dat tele-2 sms stuurt -automatische incasso mislukt- met de keus het bedrag per ideal over te maken.
geen probleem maar ik wil dat er gewoon per autom incasso word betaald.
nu hebben ze van mij een ander rekeningnummer gekregen en nog steeds hetzelfde probleem.
(saldo is steeds ruim voldoende dus daar ligt het niet aan)
gisteren maar eens gebeld en alle gegevens kloppen.
ik moest maar naar de bank bellen.
die zeggen dat tele-2 van mij geen machtiging heeft, dit vind ik vreemd.
op het moment dat ik abonnement bij hen afsluit dan geef ik toch toestemming om mijn abonnementsgeld automatische van het opgegeven rekeningnummer af te schrijven.
een andere medewerker van de helpdesk zegt dat ik dit met de bank moet regelen.
dit heb ik nog nooit meegemaakt.
ik geef toch een machtiging af bij aangaan van nieuw abonnement.
wat te doen??
wie herkent dit probleem bij/met tele-2??